יום שני, 22 באפריל 2013


 האור


חשיבה בסדר גבוה:
1. התנסות - הילדים ניסו לכתוב בשתי צורות. בעייניים פתוחות, ובעיניים סגורות. הם נדרשו להשוות מה יצא להם בכתב.
2. השוואה - משווים בין שתי התוצאות של הכתיבה.
3.הסקת מסקנות - הילדים מגיעים למסקנה שמי שרואה מה שהוא עושה, הוא יכול לבצע את הדברים בהצחלה ובדיוק רב יותר.
4. הפקת לקחים לחיינו - עלינו לדאוג לאמצעי תאורה נאותים, שיאפשרו לנו לבצע את המשימות בצורה קלה יותר ומדוייקת יותר.
5. היחס לעוור , מסקנות אישיות  - המלצה שלי - להביא את הכיתה לחשיבה על עולמו של העיוור. מהן הבעיות שניצבות לפניו בגלל שהוא עיוור? כיצד אנחנו כילדים יכולים לסייע לו? ניתן להרחיב בשאלה "באילו דברים או חושים העיוור יכול להיעזר כדי להצליח לתפקד?"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה